• 07-11-2014, 14:42:26
    #1
    Manisa'nın Soma ilçesi, Yırca köyünde, Kolin Grubu tarafından termik santral yapılacak bölgedeki zeytin ağaçlarının kesilmemesi için nöbet tutan köylülere şirketin güvenlik görevlileri saldırdı, arbedede, bir köylü başından yaralandı. Şirketin dozerleri alana girdi, 6 bin zeytin ağacı kesildi.


  • 07-11-2014, 15:29:04
    #2
    Kestikleri agaçları sokacak yeri iyi bilirler.
  • 07-11-2014, 15:31:59
    #3
    oo peşkeş alırım bir dal. bu kadar gücün elbet bi getirisi olacaktı bazıları için.
  • 07-11-2014, 15:57:43
    #4
    Her geçen gün kanser ediyorlar insanı. Başka arazi mi yoktu arkadaş?

    İşleri güçleri kendi çıkarları hep, geleceği düşünen yok.
  • 07-11-2014, 17:04:45
    #6
    Emeği geçenlere en derin sevgi (!) ve saygılarımı (!) iletiyorum...!
  • 07-11-2014, 17:41:52
    #7
    Resimler : http://imgur.com/a/bgvoj

    bunu yapanlar elbet bir gün gelecek , elbet...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:41:52 -->-> Daha önceki mesaj 17:33:07 --

    millet güneş enerjisi , rüzgar enerjisi , jeotermale geçer bizimkilerde gider termik santrale geçer .Gelişmiş ülke olduğumuzun kanıtıdır buda
  • 07-11-2014, 18:52:36
    #8
    Yazık vallahi, doğayı katlet yok et eninde sonunda yiyecek bir şey bulamayacağız. Teknoloji doğaya sahip çıkmalı ama tam tersine rant için kullanılıyor. Torunlarımızın halini hiç iyi görmüyorum, hem doğa yok oluyor hemde doğadan doğallıktan uzaklaşan nesiller yetişiyor.
  • 07-11-2014, 19:09:06
    #9
    Örneğin Validebağ'a camii yapılmazsa müslümanlık elden gidecek.