Yazık vallahi, doğayı katlet yok et eninde sonunda yiyecek bir şey bulamayacağız. Teknoloji doğaya sahip çıkmalı ama tam tersine rant için kullanılıyor. Torunlarımızın halini hiç iyi görmüyorum, hem doğa yok oluyor hemde doğadan doğallıktan uzaklaşan nesiller yetişiyor.