• 29-10-2014, 21:07:48
    #1
    Diyarbakır’da eşi ile birlikte semt pazarında alışveriş yapan bir astsubay, maskeli 2 kişinin silahlı saldırısına uğradı. Saldırganların arkadan yaklaşıp başına ateş ettiği astsubay ağır yaralı olarak hastanaye kaldırıldı. Genelkurmay'dan yapılan açıklamaya göre astsubayın hayati tehlikesi bulunuyor.


    Olay, Diyarbakır’ın merkez Bağlar İlçesi Körhat Caddesi üzerinde Çarşamba günleri kurulan semt pazarında bugün saat 16.30 sıralarında meydana geldi.
    Diyarbakır 8’inci Ana Jet Üssü Komutanlığı’nda görevli olduğu belirtilen astsubay Necdet Aydoğdu yanında eşi ile birlikte pazarda alışveriş yaparken, arkadan yaklaşan ve yüzleri maske ile kapalı 2 kişinin silahlı saldırısına uğradı.
    Saldırganların başına silahla ateş açtığı astsubay ağır yaralandı. Saldırganlar kaçarken, astsubaya ilk müdahale 112 Acil Servis ekipleri tarafından yapıldı.

    Ağır yaralı astsubay Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırıldı.



    HAYATİ TEHLİKESİ SÜRÜYOR. SİYASET KARIŞTIRMAZSANIZ SEVİNİRİM. BİR HAYIR DUASI BİLE BELKİ ASKERİMİZİ HAYATA BAĞLAR.
  • 29-10-2014, 21:11:21
    #2
    Allah'ım sen ailesine ve bize SABIR ver.

    Şimdi bunu yapan *.*. kendinden utanmıyor mu eşinin yanında pazarda saldırmaya. Belki bunlara küfür etmeye değmez ancak kendimi öyle avutabiliyorum belkide. Tekrar tekrar Allah şifa versin.
  • 29-10-2014, 21:24:38
    #3
    İyice Kaşınıyorlar.
  • 29-10-2014, 22:13:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Halkının % 80'ini HAİN Olan Bir İl'den Ne Beklenirki Allah Belalarını Versin.
  • 29-10-2014, 22:16:56
    #5
    Ama çözüm süreci zarar görmesin !!!!! biz ölürüz onların yerine.
  • 29-10-2014, 22:26:34
    #6
    Şerefinle şehid oldun Astsubay'ım Allah yapanların belasını versin!
  • 29-10-2014, 22:26:58
    #7
    Susun Analar Ağlamasın.. .........
  • 29-10-2014, 22:30:45
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunlar iyice meydanı boş buldu Askerimizin Durumu kritik Acil şifalar versin Allah Umarım iyileşecek dua edelim arkadaşlar.
  • 29-10-2014, 22:34:54
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ülkenin gidisati hic iyi degil Allah yardimcimiz olsun.