Z2 ön kamera sorunu ( Leş Neredeyse ) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Z2 ön kamera sorunu ( Leş Neredeyse )
11
●
10.497
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Z2 ön kamera sorunu ( Leş Neredeyse )
1
2
25-10-2014, 23:19:25
#10
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ee kamerayı kapatmışsın daha ne bekliyorsun ki ?
26-10-2014, 00:57:50
#11
MysticArt
eğer su ile temas ettirdiysen zamanla kamerada buğulaşma sorunu yaşanabiliyor ve çözümü yok geçmiş olsun
26-10-2014, 13:15:33
#12
okank35
ach adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ee kamerayı kapatmışsın daha ne bekliyorsun ki ?
MysticArt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eğer su ile temas ettirdiysen zamanla kamerada buğulaşma sorunu yaşanabiliyor ve çözümü yok geçmiş olsun
yok hocam suyla temas etmedi hiç .
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler