Servan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlar ortalamanın altında biraz ondan şüphelendim
fiyatların düşük olması normal. bende ikinci el eşya satıyorum. monitör vs gibi. sattım yani. düşük fiyattan sattım. sağda solda vakit kaybetmektense hemen nakite dönüşüyor. ama get olmayan işlem yapmayın. çok büyük risk. dolandırılırsanız peşine düşemezsiniz bile parayı kırk dönderip sonra çekiyorlar. çok büyük risk yani. getsiz işlem yapmayın...