• 23-10-2014, 16:58:45
    #1
    forumda bir arkadaşımız bana yardımcı olmuştu ve ona birazcık borcum vardı. ama kimdi hatırlayamadım ? nickini görsem bilirim ama inşallah konuyu okur ve yazar
  • 23-10-2014, 17:00:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam forumda bukadar aç varken böyle konu açılırmı şimdi bir sürü pm gelir sana bana borcun vardı diye
  • 23-10-2014, 17:32:25
    #3
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda bukadar aç varken böyle konu açılırmı şimdi bir sürü pm gelir sana bana borcun vardı diye
    hocam nickini görsem hatırlıcam ya. dhaa çok şükür pm atan olmadı
  • 23-10-2014, 18:03:48
    #4
    hatırladınız mı.
  • 23-10-2014, 18:15:36
    #5
    Benden bahsediyorsunuz hocam. (Olası nick benzeme ihtimali)
  • 23-10-2014, 18:37:04
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilginç bir durum not alsaydınız keşke
    şimdi Kara Murat benim diyesim geldi
  • 23-10-2014, 20:00:06
    #7
    ben olabilirmiyim acep bi ihtimal
  • 23-10-2014, 20:12:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    şöyle bi yandan bakın hocam belkide benimdir ben bi çözüm buldum r10.net yönetimi tüm üyelerine mesaj atsın borç veripte borcunu alamayan birisinin parası bulunmuştur ilanen duyurulur..
  • 23-10-2014, 20:23:25
    #9
    bende forumdan birine domain satmıştım fakat paranın yarısını alamadım şimdi de adamın nickini hatırlamıyorum