Forumdan birine borcum vardı kimdi o ?
17
●1.393
- 23-10-2014, 16:58:45forumda bir arkadaşımız bana yardımcı olmuştu ve ona birazcık borcum vardı. ama kimdi hatırlayamadım ? nickini görsem bilirim ama inşallah konuyu okur ve yazar
- 23-10-2014, 17:32:25hocam nickini görsem hatırlıcam ya. dhaa çok şükür pm atan olmadıSerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2014, 20:12:51Üyeliği durdurulduşöyle bi yandan bakın hocam belkide benimdir
ben bi çözüm buldum r10.net yönetimi tüm üyelerine mesaj atsın borç veripte borcunu alamayan birisinin parası bulunmuştur ilanen duyurulur..