Yurtiçi Kargonun Web Sitesinde Sorunmu Var? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yurtiçi Kargonun Web Sitesinde Sorunmu Var?
2
●
295
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yurtiçi Kargonun Web Sitesinde Sorunmu Var?
22-10-2014, 15:15:38
#1
gozlerhersey
Üyeliği durduruldu
merhabalar kargo takip numaramı giriyorumda göstermiyor yükleniyor gibi bir gif dönüyor.Sitede sorunmu var?
22-10-2014, 17:08:27
#2
Rayjon32
öğlen sorgulama yapcaktım öyle kalıyo göstermiyo sorun var sanırım
22-10-2014, 17:27:05
#3
BurakK.
dünden beri böyle evet ve şimdi düzeli gözüküyor web site sorunlu anlarımda benim kargo hala gelmedi
oda sorunlu sanırım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler