Hayır ama bir den çok kişinin çalıştığı yere bir yönetici gerekeceğini bilecek kadar çalışma hayatım oldu. İşleri organize eden ve denetleyen biri her işletmede gereklidir. Özellikle zayıf iş disiplinine sahip bizim milletimiz için. Yöneticilik profesyonel bir iştir. Herkes karlı ve perfromanslı şekilde eleman çalıştıramaz.
" Mağaza yöneticiliği " Sihirli Bir Sözlük Ancak Pekte Önemli Bir Konum değil.
İsmi Gibi Afilli bir Alan'da hizmet vermiyor Mağaza yöneticiliği eski zamanların " ne iş olsa yaparım abi " nin yeni tanımlaması
bizim insanlarımız verilen işi boşlamayı sever onları ciddi şekilde kontrolde tutacak kişiler gerek her ne kadar bişe yapmıyor gibi görünseler de insanlarla uğraşan insanları kontrol etmek oldukça zordur ama keyfine bakıp takılanlarda illaki vardır