• 10-10-2014, 02:04:06
    #28
    darker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tek başına kullanılmalarının biraz sıkıntılı olduğunu duymuştum ama nedir ne değildir tam birşey söyliyemiyeceğim araştırılması lazım.
    doğru olabilir hocam bizimkiler koyarken araştırmamışlar belli ki tek kullanıyorum
  • 10-10-2014, 02:25:27
    #29
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru olabilir hocam bizimkiler koyarken araştırmamışlar belli ki tek kullanıyorum
    Aynı zamanda tek isim konulmaması gerektiğinide duymuştum(Bende tek isim kullanıyorum.) çocuk kaldıramıyabiliyormuş ismi.
    Birde çocuğun ebeveynleri üzerindeki üç hakkından birinin ismi olduğunu biliyorum.
  • 10-10-2014, 03:05:40
    #30
    Kız: ilyada (yanlış yazmadım ilyada)
    Erkek de benim adım gökay
  • 10-10-2014, 15:12:01
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Deniz
    Toprak
  • 10-10-2014, 16:51:22
    #32
    ali emir elif eylül güneş bir tane daha vardı şimdi aklıma gelmedi
  • 10-10-2014, 19:17:25
    #33
    çınar ve elif
  • 12-10-2014, 01:11:20
    #34
    Kız: Eflal - Janset - Eslem

    Erkek : Yağız - Toprak - Cansın
  • 12-10-2014, 04:40:40
    #35
    Kendi ismim olarak = karen
    Tanıştığım bir kızın ismi =alena