doğru olabilir hocam bizimkiler koyarken araştırmamışlar belli ki tek kullanıyorum
Aynı zamanda tek isim konulmaması gerektiğinide duymuştum(Bende tek isim kullanıyorum.) çocuk kaldıramıyabiliyormuş ismi.
Birde çocuğun ebeveynleri üzerindeki üç hakkından birinin ismi olduğunu biliyorum.