Bende su anda 67 levelim. Ganimet kasmak istiyorum ama oldukca zorlaniyorum bu ara. Asker yetistirmek icin 100 bin den fazla iksir harciyorum. Saldiri sonrasi 100 bin iksir kazanamiyorum..
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
R10.Net Clash Of Clans Clani
43
●2.661
- 19-10-2014, 02:20:24@Cankat; @HeavenOfDeviL; @malioztekin; @macrocin; @Jaspers; @LordSebbo; @wicks; @MustafaEkiz; @Hakantll; @DesignerTr; @YRG; yarın R10 klanını kuruyorum arkadaşlar.
herkes özel mesaj atabilir mi lütfen.
Klanın adını r10 değil de TurkishForces yapsak nasıl olur acaba ?
- 19-10-2014, 11:20:08
Klanın adını r10 değil de TurkishForces yapsak nasıl olur acaba ?

