@Cankat; @HeavenOfDeviL; @malioztekin; @macrocin; @Jaspers; @LordSebbo; @wicks; @MustafaEkiz; @Hakantll; @DesignerTr; @YRG; yarın R10 klanını kuruyorum arkadaşlar.

herkes özel mesaj atabilir mi lütfen. Klanın adını r10 değil de TurkishForces yapsak nasıl olur acaba ?