@Cankat;
@HeavenOfDeviL;
@malioztekin;
@macrocin;
@Jaspers;
@LordSebbo;
@wicks;
@MustafaEkiz;
@Hakantll;
@DesignerTr;
@YRG; yarın R10 klanını kuruyorum arkadaşlar.
herkes özel mesaj atabilir mi lütfen.

Klanın adını r10 değil de TurkishForces yapsak nasıl olur acaba ?