• 19-10-2014, 02:11:33
    #37
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Bende su anda 67 levelim. Ganimet kasmak istiyorum ama oldukca zorlaniyorum bu ara. Asker yetistirmek icin 100 bin den fazla iksir harciyorum. Saldiri sonrasi 100 bin iksir kazanamiyorum..


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 19-10-2014, 02:20:24
    #38
    @Cankat; @HeavenOfDeviL; @malioztekin; @macrocin; @Jaspers; @LordSebbo; @wicks; @MustafaEkiz; @Hakantll; @DesignerTr; @YRG; yarın R10 klanını kuruyorum arkadaşlar.

    herkes özel mesaj atabilir mi lütfen. Klanın adını r10 değil de TurkishForces yapsak nasıl olur acaba ?
  • 19-10-2014, 03:27:44
    #39
    bende 1 ayda 58 gelmisim yas 33 isi gucu birakdik oyunuyoruz
  • 19-10-2014, 05:33:20
    #40
    Klan kurulursa pm lütfen


    iPhone 5S 'ten Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 19-10-2014, 09:08:00
    #41
    klan kurulunca klan adını pm atarsanız geleyim
  • 19-10-2014, 11:20:08
    #42
    https://www.r10.net/off-topic/1346942...ans-klani.html

    sonunda klanı kurdum
  • 19-10-2014, 11:34:17
    #43
    Arkadaşlar klan kuruldu herkesi bekleriz...





    iPhone 5S 'ten Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 19-10-2014, 18:26:10
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Aktif olarak oynuyorum bende yakın çevrelerden adam topladım klan kurdum eğer birgün dagılırsak gelirim yanınıza hayırlı olsun Clash of R10