Anket Laptop hangisini tercih edersiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 65
Laptop hangisini tercih edersiniz?
Asus
%61,54 (40 Oy)
Lenova
%29,23 (19 Oy)
Samsung
%9,23 (6 Oy)
  • 29-09-2014, 23:44:41
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.google.com.tr/#q=Lenovo+z710

    Üstüne tanımam şuan
  • 30-09-2014, 00:02:03
    #11
    Toshiba bilgisayar sektöründen çekiliyor, Samsung Avrupa bilgisayar pazarından çekiliyor.. Bunu dikkate almak lazım.

    Dayımda yedekte Lenovo N100 laptop vardı benim Acer marka laptopum bakımdayken onu kullanmıştım, kaç yıl kullanılmasına rağmen hala taş gibiydi. Bu yüzden Lenovo
  • 30-09-2014, 00:05:57
    #12
    Bütçen doğrultusunda Sony , Toshiba , Dell den şaşmamanı tavsiye ederim.
  • 30-09-2014, 00:06:48
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dell Alienware başkasını tanımam.
  • 30-09-2014, 00:19:18
    #14
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toshiba bilgisayar sektöründen çekiliyor, Samsung Avrupa bilgisayar pazarından çekiliyor.. Bunu dikkate almak lazım.

    Dayımda yedekte Lenovo N100 laptop vardı benim Acer marka laptopum bakımdayken onu kullanmıştım, kaç yıl kullanılmasına rağmen hala taş gibiydi. Bu yüzden Lenovo
    Toshiba ile ilgili bir link mevcut mu acaba ? Ona göre kardeşime yeni laptop alıcam da.

    Burada seçeneklerde Toshiba olmadığı için Asus diyorum.
  • 30-09-2014, 00:43:35
    #15
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toshiba ile ilgili bir link mevcut mu acaba ? Ona göre kardeşime yeni laptop alıcam da.

    Burada seçeneklerde Toshiba olmadığı için Asus diyorum.
    http://www.posta.com.tr/yasam/teknol...ticleID=246174
  • 30-09-2014, 00:52:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Asus ' dan şaşmam.
  • 30-09-2014, 00:53:36
    #17
    Para sıkıntı değilse Asus.

    Lenovo seçtim fiyat/kalite/performans açısından iyi.
  • 30-09-2014, 01:16:39
    #18
    Lenovo işaretledim ama Asus kullanıcısıyım.

    Asus'tan memnunum ve seviyorum.
    Lenovo'nun alüminyum kasalı laptopları gayet iyi ısınmıyor tavsiye ederim.