Keşke şu siteye yaş sınırı konsa da bu ve bunun mesajını beğenen ergenler kayıt olamasa. keşke
arkadaşın yaptığı ince espiri hoşuma gitti ve beğendim, ergen demişsiniz yaşım 21 ve 2 seneden fazladır buralardayım. evet yaş sınırı koysalar da biz de rahatlasak, ama kimlikte yazandan değil. kimseyi kışkırtmayın konuyu amacından saptırmayın.