xCode_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke şu siteye yaş sınırı konsa da bu ve bunun mesajını beğenen ergenler kayıt olamasa. keşke
arkadaşın yaptığı ince espiri hoşuma gitti ve beğendim, ergen demişsiniz yaşım 21 ve 2 seneden fazladır buralardayım. evet yaş sınırı koysalar da biz de rahatlasak, ama kimlikte yazandan değil. kimseyi kışkırtmayın konuyu amacından saptırmayın.