moraliniz bozulduğunda ne yaparsınız ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
moraliniz bozulduğunda ne yaparsınız ?
38
●
1.692
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
moraliniz bozulduğunda ne yaparsınız ?
1
2
3
4
5
26-09-2014, 20:32:12
#28
teknohaberci
Bu duruma göre nickinin fermağil olması mı gerekiyor?
26-09-2014, 21:45:42
#29
fermayil
Nick: Fermayil
26-09-2014, 22:14:13
#30
monami
Kesinlikle pc ortamındaysam Counter Strike savaş, rpg oyunları yani süper oluyor.
26-09-2014, 22:22:24
#31
gurh4n
Moralim bozuk oldugunda;
R10 a girerim
Uyurum
Yuksek seste muzik dinlerim
Asla disari cikip gezmem
26-09-2014, 22:49:41
#32
GFI
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yüce Allah, kullarına kaldıramayacağı sıkıntı (dert) vermez. Sabır çekip, hayatıma devam etmeye çalışırım..
26-09-2014, 22:51:52
#33
Extralarge
İlhan İREM dinleyip internette dolaşırım
27-09-2014, 02:15:18
#34
RotKing
Üyeliği durduruldu
Kızlara sataşırım. Laf atarım
27-09-2014, 19:35:55
#35
beytepeli
içerim ben.
27-09-2014, 20:17:29
#36
nesoist
Namaz kılarım
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler