• 26-09-2014, 20:32:12
    #28
    Bu duruma göre nickinin fermağil olması mı gerekiyor?
  • 26-09-2014, 21:45:42
    #29
    Nick: Fermayil
  • 26-09-2014, 22:14:13
    #30
    Kesinlikle pc ortamındaysam Counter Strike savaş, rpg oyunları yani süper oluyor.
  • 26-09-2014, 22:22:24
    #31
    Moralim bozuk oldugunda;
    R10 a girerim
    Uyurum
    Yuksek seste muzik dinlerim
    Asla disari cikip gezmem
  • 26-09-2014, 22:49:41
    #32
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yüce Allah, kullarına kaldıramayacağı sıkıntı (dert) vermez. Sabır çekip, hayatıma devam etmeye çalışırım..
  • 26-09-2014, 22:51:52
    #33
    İlhan İREM dinleyip internette dolaşırım
  • 27-09-2014, 02:15:18
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Kızlara sataşırım. Laf atarım
  • 27-09-2014, 19:35:55
    #35
    içerim ben.
  • 27-09-2014, 20:17:29
    #36
    Namaz kılarım