• 19-09-2014, 20:38:03
    #10


    Özel istek üzerine.
  • 20-09-2014, 01:11:04
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar techstar mini uydu alıcım var. Yayın olmadığı için menüye giremiyorum nasıl düzeltebilirim bir fikri olan var mı ?