• 15-09-2014, 06:04:21
    #10
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela m2p ile ben o günden beri uyuyamiyoruz
    utandım şimdi
  • 15-09-2014, 06:10:33
    #11
    M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    utandım şimdi
    Utanma utanma. Sonuçta aynı yatağı paylaşmak güzel şey. Yalnız yatanlar utansın

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:10:33 -->-> Daha önceki mesaj 06:08:07 --

    Millet yanında sarışınlarla yatıyor bizim halimize bak birbirimize satasiyoruz. Adalet :S
  • 15-09-2014, 06:10:41
    #12
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Utanma utanma. Sonuçta aynı yatağı paylaşmak güzel şey. Yalnız yatanlar utansın
    At bir xanax hayata
  • 15-09-2014, 06:16:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    la gidin yatın işinizmi yok
  • 15-09-2014, 06:21:07
    #14
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    la gidin yatın işinizmi yok
    Uyku mu? Yeniliyor mu
  • 15-09-2014, 06:22:06
    #15
    M2p isit yatağı
  • 15-09-2014, 06:40:37
    #16
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    M2p isit yatağı
    ya
  • 15-09-2014, 06:57:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bende zamanında çok olurdum.Daha sonra sırt üstü yatmamaya başladım sağa yada sola yatıyorum.Birşey olmuyor artık şükür.
  • 15-09-2014, 10:20:01
    #18
    halk dilinde karabasan. lanet olsun yok öyle birşey . uyurken bana cehennemi yaşatmıştı o hafta uyuyamamıştım doğru düzgün. birde o kadar lanet birşey ki bir süre boyunca sürekli tekrarlamaya başlıyor. sırt üstü yatmayın hocam hatırladığım kadarıyla bende sırt üstü yatıyordum o sıra. hatta sağa sola sallanarak uyanabilmiştim. insan kendi methodunu oluşturuyor uyanabilmek için