• 14-09-2014, 02:34:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ne projesi yahu
  • 14-09-2014, 02:52:48
    #11
    sitede sadece 9 ağustosta açılan konu başlığını beğendim.
  • 14-09-2014, 09:19:42
    #12
    öyle domainim olacak ve siyasi olarak kullanacağım. peehh. düzgün tanıtım tatil turizm bilgi verme amaçlı olsa o zaman hak ettiği değeri alır yoksa öyle bir site için o domain neden heba edilir ki.
  • 14-09-2014, 10:30:55
    #13
    İçler acısı gerçekten, sanki sosyal medyada gördüklerimizden farklı bir içerik sunacakmış gibi siyasete odaklanılmış. Domaine yazık etmiş üstelik birde adsense mevcut, yarın sansüre girerse oturup ağlamaz umarım. Domain güzel diye sanki bu siteye girip takipte bulunacağım!
  • 14-09-2014, 21:01:42
    #14
    Domaini yabancı bir sitede park etse, onlar bile daha güzel yazılar yazarlardı otomatik olarak.

    Çöp etmiş domaini resmen, sahibini de domain bölümünden hatırlıyorum sanki, teklif felan topluyordu sanırım 2 sene önce felan.
  • 15-09-2014, 05:43:02
    #15
    Abi yok artık bu nedir ya ?? blog yazmak ne zamandır proje oluyormuş. güzelim domain haybeye gitmiş
  • 15-09-2014, 06:51:51
    #16
    Bazen herşey para değildirin tanımı olmuş.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 15-09-2014, 09:35:34
    #17
    sadece adam blog yazmış bu kadar ortada bir proje yok birşey yok klasik blog yazma olayı domain hibe edilmiş bu kadar söylüyorum.
  • 15-09-2014, 19:02:51
    #18
    Alanadı adamın istediğini yapar. İster para kazanacak proje yapar, ister parka çeker bekletir, kimseyide ilgilendirmez.