• 08-09-2014, 14:18:03
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok acelen yoksa bekle o zaman, 100-200 TL düşebilir tabi.
    İnternetten vereceğim sipariş 3 gün sürebilir kargo filan,ayın 22sine kadar yetişmesi lazım.Haftasonlarını da çıkarsam 6 günde haftasonuyla 8 günde düşer mi?
  • 08-09-2014, 14:24:02
    #11
    Apple ürünleri Samsung kadar değer kaybetmiyor. Dikkat çekecek bir düşüş olacağını sanmıyorum.
  • 09-09-2014, 06:37:46
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1900 liraya kadar düşüyor hocam. Ben Mart'ta almıştım 2000 liraya hemde 9 ay taksitle bimeksten aldım. Fiyatında çok düşeceğini zannetmem
  • 09-09-2014, 11:43:36
    #13
    2.el de bakabilirsiniz. Millet 6 almak için 5s satıyor. Tanıdığınız bi telefoncu falan varsa temiz bir şeyler bulabilirsiniz.
  • 09-09-2014, 14:47:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sen apple'ı samsung mu zannettin? yeni model telefonu cıkınca eski modeli ucuzlatsın daha dogrusu çöpe atsın

    taş çatlasa 100tl ucuzlar oda belki
  • 09-09-2014, 18:44:50
    #15
    yeni model geldiği zaman düşer. artık yeni modeller eskisi kadar geç gelmeyecek. çünkü artık ingiltere'ye değil direk amerika'ya bağlandık. aynı zamanda apple store'u da açtılar. bu ikisi süreci bayaa kısaltacak. 2. parti dağıtımlarda gelir diye düşünüyorum.
  • 10-09-2014, 00:34:26
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iphone nun fiyatının pek düşeceğini sanmıyorum. Yurt dışında ne güzel fiyatlara satıyorlar bizim buraya gelince millete geçirmece başka bişey değil. Hiçbirini almıcan aslında.
  • 10-09-2014, 02:49:04
    #17
    Belli olmaz önce bir düşsün fiyatı sonra sipariş verirsin hocam zaten 6 çıkıtğı zaman illaki 100-200 lira ucuzlama söz konusu olur ama iPhone öyle pek fiyatını düşüren telefon değil iphone 4 lerin ikinci el fiyatları 500-600 den başlıyor.
  • 10-09-2014, 11:50:51
    #18
    benim de bu hafta almam lazım. apple store fiyatları çekti fakat diğer sitelerde herhangi bir güncelleme gözüme çarpmadı.