yeni model geldiği zaman düşer. artık yeni modeller eskisi kadar geç gelmeyecek. çünkü artık ingiltere'ye değil direk amerika'ya bağlandık. aynı zamanda apple store'u da açtılar. bu ikisi süreci bayaa kısaltacak. 2. parti dağıtımlarda gelir diye düşünüyorum.