• 04-09-2014, 23:13:38
    #10
    mağara nasıldı?
  • 04-09-2014, 23:15:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    valla bu gibi kardeş pc resmi atıyım az bekleyin devir atladık
  • 04-09-2014, 23:21:11
    #12
    gözlerin sağlıklı ve çok iyi çalışıyor
  • 04-09-2014, 23:23:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Sağolun iltifatlarınız için Windows 98 bu arada
  • 05-09-2014, 09:55:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hocam boş zamanlarınızda ekranı mı parmaklıyorsunuz?
  • 05-09-2014, 23:24:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam boş zamanlarınızda ekranı mı parmaklıyorsunuz?
    6 yıldır öyle duruyor hocam tozunu felan ara sıra elimle silerim
  • 05-09-2014, 23:26:50
    #16
    bu ne ?
  • 05-09-2014, 23:29:45
    #17
    Sebastiyan için açılmış konu sonradan U dönüşü yapmış sanırım. O yüzden tam olarak anlam veremedim. Ancak bilgisayar tarihi eser kıvamındaymış. Pekte yıpranmamış görünüyor. Sen bunu 20 sene falan sakla ilerde değerlenir.
  • 07-09-2014, 03:48:47
    #18
    Alıntı
    Eski PC'm yenisinden daha iyi
    ibretlik başlık.