Sebastiyan için açılmış konu sonradan U dönüşü yapmış sanırım. O yüzden tam olarak anlam veremedim. Ancak bilgisayar tarihi eser kıvamındaymış. Pekte yıpranmamış görünüyor. Sen bunu 20 sene falan sakla ilerde değerlenir.