Konu
R10 Bizimle Eğleniyor :D Kanıtlı :D
05-09-2014, 23:29:45
#17
clubmember
Sebastiyan için açılmış konu sonradan U dönüşü yapmış sanırım. O yüzden tam olarak anlam veremedim. Ancak bilgisayar tarihi eser kıvamındaymış. Pekte yıpranmamış görünüyor. Sen bunu 20 sene falan sakla ilerde değerlenir.