"Açık Buldum" konusu görünce gerçekten elimde olmadan sinirlenip girdim az önce bir konuya, fayans konusu çıktı
O açık buldukları site bizimki olsa eminim affetmezlerdi, büyük şirketlerde açık buldun da ne umuyorsun seni zengin mi yapacaklar, ödül mü verecekler. Boş boş uğraşacağınıza gidin 2 kitap okuyun. Kendi açıklarınızı kusurlarınızı kapatın önce. 2 açık bulmuş sanırsın bana Kevin Mitnick oldular.
Bende evleri gezeyim kilitleri zayıf olanları açayım sonra açık var diyeyim. Yarın bir gün hırsız damgası yerseniz görürsünüz.