Konu
Son Günlerdeki "Açık Buldum Napıyım?" Çılgınlığı
04-09-2014, 17:18:37
#1
BurakKeskin
Hepiniz farketmişşinizdir, off topic'te çoğunluğu yeni üyeler açık buldum ne yapıyım diyor.
Bu durum artık sinir bozucu olmaya başlamadı mı ? Yoksa sadece ben mi rahatsız oluyorum ?
Ayrıca ne yapıyım ne demek ?
Açık ararken bize mi sordun ?