• 04-09-2014, 17:18:37
    #1
    Hepiniz farketmişşinizdir, off topic'te çoğunluğu yeni üyeler açık buldum ne yapıyım diyor.
    Bu durum artık sinir bozucu olmaya başlamadı mı ? Yoksa sadece ben mi rahatsız oluyorum ?
    Ayrıca ne yapıyım ne demek ?
    Açık ararken bize mi sordun ?
  • 04-09-2014, 18:17:46
    #2
    "Açık Buldum" konusu görünce gerçekten elimde olmadan sinirlenip girdim az önce bir konuya, fayans konusu çıktı

    O açık buldukları site bizimki olsa eminim affetmezlerdi, büyük şirketlerde açık buldun da ne umuyorsun seni zengin mi yapacaklar, ödül mü verecekler. Boş boş uğraşacağınıza gidin 2 kitap okuyun. Kendi açıklarınızı kusurlarınızı kapatın önce. 2 açık bulmuş sanırsın bana Kevin Mitnick oldular.

    Bende evleri gezeyim kilitleri zayıf olanları açayım sonra açık var diyeyim. Yarın bir gün hırsız damgası yerseniz görürsünüz.
  • 04-09-2014, 23:24:14
    #3
    Adamlara neden kızıyorsunuz ki ? Sizde bir açık bulsanız google facebook yada twitter gibi platformlarda para verirlermi diye düşünürsünüz
  • 05-09-2014, 00:03:58
    #4
    izmir35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlara neden kızıyorsunuz ki ? Sizde bir açık bulsanız google facebook yada twitter gibi platformlarda para verirlermi diye düşünürsünüz
    Bizde çok açık bulduk, para verir mi diye sormadım.
    Ya h4cklinkle kendi yolumu buldum ya da index atıp isim yaptım.

    Ama çocuktum o zamanlar.
  • 05-09-2014, 00:13:46
    #5
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde çok açık bulduk, para verir mi diye sormadım.
    Ya h4cklinkle kendi yolumu buldum ya da index atıp isim yaptım.

    Ama çocuktum o zamanlar.
    geçen gene yürüyorum
  • 05-09-2014, 00:25:54
    #6
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde çok açık bulduk, para verir mi diye sormadım.
    Ya h4cklinkle kendi yolumu buldum ya da index atıp isim yaptım.

    Ama çocuktum o zamanlar.
    helal reis
  • 05-09-2014, 00:26:15
    #7
    Koskoca sitelerde açık bulan heçkırlar, açığı nereye bindirceklerini bilmiyor. Tuhaf çok tuhaf...
  • 05-09-2014, 00:30:34
    #8
    BeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gene yürüyorum
    izmir35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal reis
    İkinizde şu konuyu kapatsanız da gece gece kalp kırmasak ?
  • 05-09-2014, 00:31:42
    #9
    açıkları kapatın sorun kalmaz