• 02-09-2014, 20:49:30
    bende şifre yeri doldurulmuyor...
  • 02-09-2014, 20:49:47
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu 110 Kişi okuyor .
  • 02-09-2014, 20:50:46
    Üyeliği durduruldu
    @PsdBul; ziyaretçilere kapatırmısın konuyu?
  • 02-09-2014, 20:50:51
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Api derken, senin yazıp buraya yüklediğin programı kastedmiyorum, twitter apisini mi denedin ?
    Evet hocam API, Twitter REST API v1.1
  • 02-09-2014, 20:50:59
    Valla sabahtan beri 4 k takip ettim limiti aşarak kendimi kutluyorum
  • 02-09-2014, 20:52:09
    Üyeliği durduruldu
    proxy deniyorum şimdi

    jap. amerika vs bikaç ülke denicem bakalım belki olur. kesşinlikle masaustuyle yapılıyor buda şaka maka güzel akıl etmişler helal olsun
  • 02-09-2014, 20:52:12
    Hala konu taşınsın diyorum üyelere özel yere. 71 misafir var.
  • 02-09-2014, 20:53:48
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala konu taşınsın diyorum üyelere özel yere. 71 misafir var.
    Kimsenin taktiği anlatacağı yok.
    Misafire gizlesen bile r10 dışına 1 saate yayılır zaten.
  • 02-09-2014, 20:54:18
    Konu olması gereken yere taşındı. Ziyaretçilere kapanma gibi bir durum yoktur.