Nasıl Olurda Bu Kadar Kişiyi Takip Edebilir ?
330
●27.310
- 02-09-2014, 20:41:15Üyeliği durdurulduolabilir denemek lazımCoKraiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2014, 20:43:04Proxy değil.CoKraiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takipçi scriptinde uygulamaya user sokuyorlar ya, bu da tam tersi.
sql'e rasgele kullanıcı adlarını ekliyorlar, api ile takip ediyorlar bu isimleri.
İşin içinde api var, tam olarak böyle mi kullanıyorlar emin değilim ama. Düşününce mantıklı geliyor
- 02-09-2014, 20:44:16Apiyi denedim, limitten sonra takip etmiyor.engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2014, 20:46:23Api derken, senin yazıp buraya yüklediğin programı kastedmiyorum, twitter apisini mi denedin ?Khloros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2014, 20:48:50Mantıksız Adamlar çok seri şekilde takip yapıyorlar.engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Masaüstü'den yapıyorlar
birinin profil linkini yazıyorlar program oto takip yapıyor bu şekilde bir yöntem var sanırım .
twitter apileride olabilir - 02-09-2014, 20:48:55arkadaşım yapamayan saygı duysun çirkefliğin lüzümü yok biz yapamıyoruz bari arkadaşlarımız kazansın mustafa haklıMustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle