• 01-09-2014, 15:21:16
    #1
    Edit..
    konu kilt
  • 01-09-2014, 16:20:17
    #2
    Mail onayı yapmak zor değil ki ?
  • 01-09-2014, 16:34:32
    #3
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail onayı yapmak zor değil ki ?
    Zor değil fakat mail onayındada kapanıyor hesaplar..
    Yani açtığım çoğu hesap gümledi
  • 01-09-2014, 16:38:59
    #4
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor değil fakat mail onayındada kapanıyor hesaplar..
    Yani açtığım çoğu hesap gümledi
    Madem konu çok kalabalık, reklamımı yapıp gideyim öyleyse
    Satılık Eski Twitter Hesapları >>