• 23-08-2014, 22:33:31
    #1
    Öncelikle herkese merhaba.

    Meslek olarak Yazılım Mühendisliği düşünüyorum da bu meslek hakkında birkaç olumsuz yorum hariç pek fazla kötü yorum yok.
    Kötü yorumların geneli maddi yönde...
    Çoğu kişi bileceklerimle aldığım paranın denk olmadığını söylüyor.
    Bu işlerle ilgili olan bir ağabeyime sordum. Bana illa bir şirkette çalışmana gerek yok ki Android ve İos için uygulama geliştirirsin, paraya para demezsin dedi.

    Sorum şu: Bu mümkün mü? Bu işlerden güzel para kazanılır mı? Yazılım Mühendisliği okuyup bu iş yapılır mı?

    Tecrubesi, bilgisi olan
    lar paylaşabilir mi?
  • 23-08-2014, 22:59:33
    #2
    Yazılım mühendisliği tam bu işler içindir zaten para konusu biraz nasip birazda şans işi + güzel uygulamarın vs olursa markette aylık iyi gelir edersen ve süreklilik sağlarsan neden olmasın.
    https://gelecegiyazanlar.turkcell.com.tr/
    Mobil konusunda türkçe kaynak ihtiyacı olan arkadaşlara tavsiye ederim.
  • 23-08-2014, 23:09:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Okul uygulama geliştirip parayı kırcam diyen zerzevatla kaynıyor.
    Ama sadece diyorlar.
    İcraat yok.

    ios veya android progralama bilen bir yazılım mühendisi ile sokaktan geçen herhangi bir insanın uygulama üretip parayı kırma ihtimali bence aynı.

    Önemli olan fikirdir.

    Sana bu aklı veren kişi eğer haklı olsaydı bu ülke yıllardır bilgisayar ve yazılım mühendisi mezunu veriyor. Dünya çapında kaçı piyasada yer edinmiş?

    Çevrene bak herkes mühendislik okuyor. Makina okuyan adam bile uygulama yapcem para kırcem diyor.

    Yazılım mühendisliğinin tek iyi yanı yazılım piyasasına yönelik bir fikrin var diyelim. Nasıl gerçekleştireceğini biliyorsun okadar. Kısacası bir taksicinin de iyi bir fikri olabilir.

    Şu an için tüm mühendislik bölümleri çok şişti. 5 Sene sonra mutsuzluğun resmi olacağız.
  • 23-08-2014, 23:24:51
    #4
    Yazılım Mühendisliği oku, iOS ve Android derslerine kayıt ol. Ücretli dersler var. Okulu okuduğun zamanlar boyunca profesyonel uygulamalar yapmaya çalış. Kullanılmasa da olur o uygulamalar, sadece yap ve CV'ne ekle. Okul bitince de ufak tefek iş başvuruları yap. İlk senelerin sıkıntılı olur, yenisin mezun olur olmaz bize mi geldin diyebilirler. Ama sonralarında çalıştıkça iyi yerler bulursun.
  • 24-08-2014, 08:17:25
    #5
    Herkese yorumları için teşekkür ederim.
    Dediğinizi dikkate alacağım.