Öncelikle herkese merhaba.

Meslek olarak Yazılım Mühendisliği düşünüyorum da bu meslek hakkında birkaç olumsuz yorum hariç pek fazla kötü yorum yok.
Kötü yorumların geneli maddi yönde...
Çoğu kişi bileceklerimle aldığım paranın denk olmadığını söylüyor.
Bu işlerle ilgili olan bir ağabeyime sordum. Bana illa bir şirkette çalışmana gerek yok ki Android ve İos için uygulama geliştirirsin, paraya para demezsin dedi.

Sorum şu: Bu mümkün mü? Bu işlerden güzel para kazanılır mı? Yazılım Mühendisliği okuyup bu iş yapılır mı?

Tecrubesi, bilgisi olan
lar paylaşabilir mi?