Okul uygulama geliştirip parayı kırcam diyen zerzevatla kaynıyor.
Ama sadece diyorlar.
İcraat yok.

ios veya android progralama bilen bir yazılım mühendisi ile sokaktan geçen herhangi bir insanın uygulama üretip parayı kırma ihtimali bence aynı.

Önemli olan fikirdir.

Sana bu aklı veren kişi eğer haklı olsaydı bu ülke yıllardır bilgisayar ve yazılım mühendisi mezunu veriyor. Dünya çapında kaçı piyasada yer edinmiş?

Çevrene bak herkes mühendislik okuyor. Makina okuyan adam bile uygulama yapcem para kırcem diyor.

Yazılım mühendisliğinin tek iyi yanı yazılım piyasasına yönelik bir fikrin var diyelim. Nasıl gerçekleştireceğini biliyorsun okadar. Kısacası bir taksicinin de iyi bir fikri olabilir.

Şu an için tüm mühendislik bölümleri çok şişti. 5 Sene sonra mutsuzluğun resmi olacağız.