R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
169
●14.400
- 21-08-2014, 22:12:10Üyeliği durdurulduTorino h2 alırsa 50 bin veriyor sıfır bir 2014 beyaz leon alırım artık
Şuan 25 bin garantide.
- 21-08-2014, 22:53:53Üyeliği durduruldu@Byvezir
Hocam Karabağ ilk yarı bir goller kaçırmış aklınız kaçar.Aktobe ve Karabağ hariç çok iyiydi aslında beklediğim gibi gitti maçlar.Dinamo moskovayı düelloda almıştım 2 gol bile düelloyu getirdi Psv analizi çok iyiydi.Aktobe 48de gol gördü o gol olmasa yine kitlenirdi o maç.Bazen şansa ihtiyaç olur işte.Karabağ 1/1 gelseydi çok muazzam olurdu. - 21-08-2014, 22:55:48Aynen denemiş olduk hocam 2 lira attım zaten öylesine. Banko kuponum da Rjeka - Sheriff maçına ms 1 vermiştim tek o maç kaldı, izliyorum da mucize olmazsa rahat atar gibi duruyor ev sahibi ekip, ne diyorsun hocam ?manisa451907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2014, 23:10:07Üyeliği durdurulduMilleti böyle özendiriyorlar işte
Şimdi yüzlerce kişi kupon oynayıp çılgınlık yapar "benim neyim eksik" diye düşünerek
- 21-08-2014, 23:23:45Üyeliği durduruldu@yazarcizer İnteltekde çalışıyorum zaten
Sizi özendirmek için yazdım.Buraya yazan çogunluk zaten ilgili bu konuya.Ayrıca kimseyi özendirme gibi bir amacım yok.Sadece şans peşindeyiz.Öylesine yazmıştım.Hadi hayırlı forumlar herkese.
Merak edenler için 12 bin küsür verdi. 13 fakat %10 vergi alıyormus.Daha yatmadı zaten ama kazanç bu.
Maceranın sonu buraya kadarmış
@Byvezir dostum ben hiç o maçlara bakmadım ama umarım tutar.
Şuan 25 bin garantide.