@Byvezir
Hocam Karabağ ilk yarı bir goller kaçırmış aklınız kaçar.Aktobe ve Karabağ hariç çok iyiydi aslında beklediğim gibi gitti maçlar.Dinamo moskovayı düelloda almıştım 2 gol bile düelloyu getirdi Psv analizi çok iyiydi.Aktobe 48de gol gördü o gol olmasa yine kitlenirdi o maç.Bazen şansa ihtiyaç olur işte.Karabağ 1/1 gelseydi çok muazzam olurdu.