• 20-08-2014, 17:36:28
    #28
    A4'e bu olayı özetler şekilde yazı yaz, adamın fotoğrafını bastır, açıklamasını buraya yazdığın gibi ekle. 200-300 tane a4 fotokopi çektir, git mahallede gece evlerin kapılarının önüne bırak.

    Bakkal kendi kedine gider mahalleden.
  • 20-08-2014, 17:37:39
    #29
    Rok
    Üyeliği durduruldu
    Adres ver gelelim abi
  • 20-08-2014, 17:41:32
    #30
    loc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben böyle adamlara karşı kötekten yanayım. Birazcık sıkarsan ümüğünü çekilir kabuğuna. Yoksa göndersen mahalleden gideceği yerde de aynısını yapar.
    O dediğini kurgulayarak yapmak lazım aslında. Ama iflah olacağı yok bu adamın köşeye sıkıştırsan artistlik yapar bir tane vursan ölür sonra başımıza kalır. Dirisi 5 kuruş etmez ölüsüne güç yetmez. Esas hatamız en başta tepkimizi gösterecektik.
  • 20-08-2014, 17:42:33
    #31
    Kaç yaşında şahıs?
  • 20-08-2014, 17:44:01
    #32
  • 20-08-2014, 17:53:29
    #33
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A4'e bu olayı özetler şekilde yazı yaz, adamın fotoğrafını bastır, açıklamasını buraya yazdığın gibi ekle. 200-300 tane a4 fotokopi çektir, git mahallede gece evlerin kapılarının önüne bırak.

    Bakkal kendi kedine gider mahalleden.
    iyi yöntem. Mahalleden gidene kadar her yöntemi deneyeceğim. Şimdi bu adamı şikayet etmek lazımda aslında, mahallenin büyükleri sessiz kalıyor ben ne yapayım tek başıma.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:53:29 -->-> Daha önceki mesaj 17:44:10 --

    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yaşında şahıs?
    Tam bilmiyorum, yine hiç yoksa 60-65 var. Geçen sene, akrabası olan bir esnafta çalışan kız bakkalda oturuyordu. Zaten ilk orada anladım bu bakkalın nasıl bir manyak olduğunu. Kıza bugün çok seksi olmuşsun demişti. Kızdan da "what" diye bir kelime çıktı. Sonra kız gitti, kıza kola ısmarladığını devamlı mıncıkladığını falan anlatmıştı. Tabi bende yine bozdum attım sonra işi bozuntuya vermemek için lafını döndürdü. Keşke ilk günden dövseydim şu adamı, valla içimde ukde kaldı.
  • 21-08-2014, 12:15:45
    #34
    bakkalına bir daha girmeyin, yasal olmayan bir şeyler yaptığını biliyorsanız şikayetinizi yapın.
    Daha fazlası sizi haksız duruma düşürebilir. Dikkatli olmanızda fayda var.