loc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben böyle adamlara karşı kötekten yanayım. Birazcık sıkarsan ümüğünü çekilir kabuğuna. Yoksa göndersen mahalleden gideceği yerde de aynısını yapar.
O dediğini kurgulayarak yapmak lazım aslında. Ama iflah olacağı yok bu adamın köşeye sıkıştırsan artistlik yapar bir tane vursan ölür sonra başımıza kalır. Dirisi 5 kuruş etmez ölüsüne güç yetmez. Esas hatamız en başta tepkimizi gösterecektik.