• 18-08-2014, 22:17:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    aracım için subwoofer takmak istiyorum. Fakat bir türlü karar veremedim.

    Bugün bir tesisatçıya gittim Subwoofer(Pioner 1000lik) + Amfi (Hei marka 4 kanal) + Deck çevirici(Clio 4 için) + Kablo seti ve montaj beraber 625 ücret istedi. Çok fazla istediğinin farkındayım. Bende kendim tüm bunları internetten sipariş edip, montaj yaptırmak istiyorum.

    Siz profesyonel arkadaşlardan Subwoofer+Amfi+Deck çevirici önerisi almak istiyorum.

    Sizce hangi marka Subwoofer ve Amfi almalıyım? Bütçem 500 Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar, şimdiden teşekkürler.
  • 19-08-2014, 00:26:42
    #2
    alpine, pioneer gibi amfi almanı tavsiye ederim
  • 19-08-2014, 10:45:37
    #3
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alpine, pioneer gibi amfi almanı tavsiye ederim
    Hova onereceginiz ucuz yollu bir sistem var mi
  • 19-08-2014, 19:49:26
    #4
    yok mu önerisi olan?
  • 30-08-2014, 15:12:45
    #5
    Kimsenin önerisi yok ama ben aldım tarttım biçtim, Fiyat/performans olarak konuya geleceklere önerim aşağıdakilerdir, araca bağlattım mükemmel bir ses alıyorum.

    Sony XM-N1004 Amfi - 251 TL
    Pioneer Bass 1000lik kabinli - 240 TL
    Cadence kablo sistemi 100lük - 75 TL
    ----
    Hepsi düz 700 liraya mal oldu bir de teyp de dönüştürücü olmadığı için amfi dönüştürücü aldım. Kullanıp farkını görün Ben çok memnunum.
  • 30-08-2014, 19:57:40
    #6
    Boschmann pch-6882ex Anfi
    JBL GT5 Subwoofer
    JBL GTO 6508 Mid Takımı