aracım için subwoofer takmak istiyorum. Fakat bir türlü karar veremedim.
Bugün bir tesisatçıya gittim Subwoofer(Pioner 1000lik) + Amfi (Hei marka 4 kanal) + Deck çevirici(Clio 4 için) + Kablo seti ve montaj beraber 625
ücret istedi. Çok fazla istediğinin farkındayım. Bende kendim tüm bunları internetten sipariş edip, montaj yaptırmak istiyorum.Siz profesyonel arkadaşlardan Subwoofer+Amfi+Deck çevirici önerisi almak istiyorum.
Sizce hangi marka Subwoofer ve Amfi almalıyım? Bütçem 500
Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar, şimdiden teşekkürler.
Ben çok memnunum.