Ne desem bilmiyorum
31
●1.921
- 18-08-2014, 16:59:01Valla hocam ben de üniversite son sınıftayım kpss filan var ve maddi açıdan çok kötü durumdayım ailede yok vs... Nasıl geçineceğim diye kara kara düşünüyorum ama Allah büyük bir şekilde halledilir diye umuyorum. Sizin durum çok daha kötüymüş... Allah kimseyi babasız bırakmasın diyebiliyorum sadece... Gerçekten kaybedilince değeri anlaşılıyor...
- 18-08-2014, 17:55:02allah yardımcın olsun ne diyim üzüldüm işin içine para girince kimse kimseyi tanımıyor malasef artık
- 18-08-2014, 23:09:11Üyeliği durdurulduAllah yardımcınız olsun kardeşim hergün dua edicem sizin için ailemede söyleyecem onlarda etsin. İnşallah dualarımız kabul olursa azda olsa rahatlarsınız.