Valla hocam ben de üniversite son sınıftayım kpss filan var ve maddi açıdan çok kötü durumdayım ailede yok vs... Nasıl geçineceğim diye kara kara düşünüyorum ama Allah büyük bir şekilde halledilir diye umuyorum. Sizin durum çok daha kötüymüş... Allah kimseyi babasız bırakmasın diyebiliyorum sadece... Gerçekten kaybedilince değeri anlaşılıyor...