• 18-08-2014, 16:59:01
    #10
    Valla hocam ben de üniversite son sınıftayım kpss filan var ve maddi açıdan çok kötü durumdayım ailede yok vs... Nasıl geçineceğim diye kara kara düşünüyorum ama Allah büyük bir şekilde halledilir diye umuyorum. Sizin durum çok daha kötüymüş... Allah kimseyi babasız bırakmasın diyebiliyorum sadece... Gerçekten kaybedilince değeri anlaşılıyor...
  • 18-08-2014, 17:25:10
    #11
    Dünyalık işler gerçekten çok karışık. Alacak verecek davan ne kadar azsa o kadar rahat olursun. Allah yardımcınız olsun.
  • 18-08-2014, 17:44:23
    #12
    allah hepinizden razı olsun arkadaşlar gün gelir devran döner diyorum. 4 5 gün daha bekleyip okul kayıdını askıya aldırım ve çalşmaya başlarım . Yapcak bu sanırım
  • 18-08-2014, 17:55:02
    #13
    allah yardımcın olsun ne diyim üzüldüm işin içine para girince kimse kimseyi tanımıyor malasef artık
  • 18-08-2014, 19:08:26
    #14
    ALLAH rahmet eylesin ALLAH yardımcınız olsun


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 18-08-2014, 22:41:38
    #15
    Zor günler geçirmişsiniz geçirmeye devam ediyorsunuz. Allah yardımcınız olsun. Hayatta kimseye fazla güvenmemek lazım...
  • 18-08-2014, 23:09:11
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcınız olsun kardeşim hergün dua edicem sizin için ailemede söyleyecem onlarda etsin. İnşallah dualarımız kabul olursa azda olsa rahatlarsınız.
  • 18-08-2014, 23:56:29
    #17
    hepinizden .allah razı olsun
  • 19-08-2014, 00:06:06
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncelikle Allah rahmet eylesin.

    Çok şükür babam sağ ve aynı benzer durumlar yaşandı baba tarafım ile seni çok iyi anlıyorum
    Hakkımızda hayırlısı