• 29-11-2014, 00:01:41
    #28
    Yüzde 40 diye birşey olamaz. Zaten 18 yaşından sonra IQ artması diye birşey de olamaz. Eskiden var olan zekayı kullanmayı öğrenebilirsiniz ancak. Kaldı ki bence IQ'nun sadece beyinle de alakası yok.
  • 29-11-2014, 19:08:37
    #29
    MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 40 diye birşey olamaz. Zaten 18 yaşından sonra IQ artması diye birşey de olamaz. Eskiden var olan zekayı kullanmayı öğrenebilirsiniz ancak. Kaldı ki bence IQ'nun sadece beyinle de alakası yok.

    Hafızası çok güçlü insanlar tanıyorum ama moron gibi yaşıyorlar
  • 29-11-2014, 23:35:33
    #30
    Civan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafızası çok güçlü insanlar tanıyorum ama moron gibi yaşıyorlar
    Ben de onu diyorum, eskiden var olan zekayı kullanabilirler ancak, ama onu da kullanmıyorlar sanırım sizin bahsettiğiniz kişiler.