Yüzde 40 diye birşey olamaz. Zaten 18 yaşından sonra IQ artması diye birşey de olamaz. Eskiden var olan zekayı kullanmayı öğrenebilirsiniz ancak. Kaldı ki bence IQ'nun sadece beyinle de alakası yok.
Hafızası çok güçlü insanlar tanıyorum ama moron gibi yaşıyorlar