Enpara için soruyorum. Arayıp soran arkadaşlar bilgi verir ise sevinirim.
Sigortalı, düzenli bir geliri olmasını istiyorlar mı?
Ben okuduğum sürece - ki şuan halen okuyorum, minimum 2 sene daha - maaş alıyorum.
Enpara kartımı 1 senedir kullanıyorum. Para girişi, çıkışı, birikim hesabı olsun sıkıntı yok.
Sigortam yok. Bana kredi verme ihtimalleri var mıdır?