xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enpara için soruyorum. Arayıp soran arkadaşlar bilgi verir ise sevinirim.

Sigortalı, düzenli bir geliri olmasını istiyorlar mı?

Ben okuduğum sürece - ki şuan halen okuyorum, minimum 2 sene daha - maaş alıyorum.
Enpara kartımı 1 senedir kullanıyorum. Para girişi, çıkışı, birikim hesabı olsun sıkıntı yok.
Sigortam yok. Bana kredi verme ihtimalleri var mıdır?
Bende senin gibiyim aynı.
Aradım konuştum. Ay sonu yürürlüğe girecek ve kredi verilirken komisyon tarafından hesap birikimine bakılıyor dedi.