• 15-08-2014, 01:50:19
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaz kardeşim wordde bir dilekçe. İmzala birşeyler.
    Sonra tekrar aç word dosyasını tekrar adliyeden cevapmış gibi bir yazı daha yaz imzala.
    At resimlerini altına s.çar zaten.
    Sahtecilik yap diyorsunuz yani.Şakası olmaz bu işlerin.
  • 15-08-2014, 02:59:41
    #11
    Bu şekilde dava edersen hiçbişey çıkmaz. Ama mesela o arkadaş reklam hizmeti için fatura kesmiyodur..