Reklam hizmeti - savcılık hakkında - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Reklam hizmeti - savcılık hakkında
10
●
645
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Reklam hizmeti - savcılık hakkında
1
2
15-08-2014, 01:50:19
#10
Temajet
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaz kardeşim wordde bir dilekçe. İmzala birşeyler.
Sonra tekrar aç word dosyasını tekrar adliyeden cevapmış gibi bir yazı daha yaz imzala.
At resimlerini altına s.çar zaten.
Sahtecilik yap diyorsunuz yani.Şakası olmaz bu işlerin.
15-08-2014, 02:59:41
#11
FZaman
Bu şekilde dava edersen hiçbişey çıkmaz. Ama mesela o arkadaş reklam hizmeti için fatura kesmiyodur..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler