Merhaba arkadaşlar bu yıl okul bitti eylülde de iş başı yapıyorm inşallah.öğrenim kredisini hemen ödeyip kurtulmak istiyorum fakat aklımda birkaç soru var deneyimli arkadaşlar cevaplayabilirse sevinirim
-Ben 13 bin tl'ye imza attım geri ödemesi 13 bin tl'mi olacak.olmuycaksa bile ne kadar faiz biner?
-ilk yıl peşin ödenirse %30 indirim oluyor diye duydum aslı varmıdır?
-Birde taksite bağlatırsak taksit tutarını kendimizmi belirliyoruz yoksa onlarmı belirliyor?(ben aylık 1000 tl ödeyip bitirmek istiyorum)
-Birde seneye askere gidersem taksitleri durdurma imkanımız olcakmı?
KYK Öğrenim Kredisi Geri Ödemesi Hakkında Yardım...
1
●1.486
- 31-07-2014, 04:21:04İşsizkik,askerlik gibi durumlarda taksitleri dondura biliyorsunuz.işsizlikte işsiz olduğunuz her sene başvuru yapmanız gerekiyor .indirim varda o kadar değil sanırım bende yüzde 10civarı idi.unutmadan yazayım askerlik işçilik vs için erteleme talaninde bulunmanız için taksitleri hiç aksatmamanız gerekiyor benim bir günlük geçilme vardı .telefonbettim istermeseniz evrakları gönderim ama muhtemelen kabul etmezler dediler(bende ne zamandır ödemiyom).ödeme tutarına gelince faiz yok ama enflasyon farkı ekliyorlar bunlarılara enflasyon biraz fazla gibi.ben 2007-2011 arasında aldığım paradan 1500den biraz az geri ödemeistedilerdi.taksitleri nasıl ödeyeceğinize dair eve yazı ve varsa mail geliyor.ama taksitleri büyük büyük öderseniz sorun olmaz sanırım telefon edip sorun