Title nasıl okunur? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Title nasıl okunur?
38
●
11.534
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Title nasıl okunur?
1
2
3
4
5
11-02-2008, 14:56:40
#37
zmrlnht
Ersen.E adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ingilizce kelimelerin okunuşlarını belirten bir kaynak site yok mu?
Başlat > Ayarlar > Denetim Masası > KONUŞMA (Window SAM) buraya yapıştırıp KONUŞMAYI SINA butonuna basarak istediğin ingilizce sözcüğün telafuzunu öğrenebilirsin.
11-02-2008, 17:54:45
#38
KompLo
zmrlnht adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başlat > Ayarlar > Denetim Masası > KONUŞMA (Window SAM) buraya yapıştırıp KONUŞMAYI SINA butonuna basarak istediğin ingilizce sözcüğün telafuzunu öğrenebilirsin.
Vay.
Harikaymış ya bu (: Teşekkürler.
11-02-2008, 18:28:52
#39
salomonis
Misafir
title=taytıl.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler