r10 1 TL yarışması nasıl olur :)
15
●1.097
- 25-07-2014, 22:37:18doğru hocam sadece öneri. Ama adminler olursa sorun çıkmaz gibiKuralsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2014, 22:49:09Daha önceki yönetim kadrosuyla şaibeli olaylar yaşanmıştı premium üyelik çekilişi gibi bir şeyde. Sonra itiraf edenler falan olmuştu.Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne şamın şekeri, ne arabın yüzü... - 25-07-2014, 22:52:17Tüm parayı 1 kişiye değilde, 10-15 kişiye dağıtılması daha iyi olacaktır.
Atıyorum 5.000 TL toplandı,
1. ye 2.500 TL
2. ye 800 TL
3. ye 500 TL
4. ye 400 TL
5. ye 300 TL
6. ya 100 TL
7. ya 100 TL
8. ya 100 TL
9. ya 100 TL
10. ya 100 TL - 26-07-2014, 00:33:55şimdi biri çıkar 100 lira verir. 100 hak ister of amann hiç gerek yok .
- 26-07-2014, 00:52:35Bu cevaptan sonra benimde fikrim yarışma falan olmasın olduclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2014, 01:20:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.her türlü kumar olur ve MPİ'den izin gerekir..